Здравейте колеги. По-принцип въпроса ми е с газаджийска насоченост и не съм сигурен дали в този раздел му е мястото, но пък е конкретно за Алфа 164. Доста изчетох из нета и във форума и не намерих точен отговор. Става въпрос за смяна на всмукателен колектор на "Суперка" 2.0 ТС пласмасов, с метален такъв. Имам вече металния в комплект с гумените маркучета с които се съединява към мотора. Проблема е , че металния е с къде по-дълги тръби и не може да се монтира на мястото на пласмасовия, на практика ще стърчи много над двигателя. Срещнах в няколко теми тук във форума , че колеги са сменяли и си карат после спокойно на газ. Моля някой който е минал по този път да помогне. Мисля,че ако закупя и другата част от металните колектори които са към главата на мотора ще станат нещата. Обаче пък доколкото видях по снимки на стария мотор не се вижда клапана за вариатора. Имат ли старите туинспакове вариатор. За да не се уливам с въпроси ще изчакам за мнението ви. Колата я имам от скоро и съм нов във форума. Благодаря предварително.
Известие
Collapse
No announcement yet.
За метални колектори на "Суперка"
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от kalin555 Покажи съобщениеЗдравейте колеги. По-принцип въпроса ми е с газаджийска насоченост и не съм сигурен дали в този раздел му е мястото, но пък е конкретно за Алфа 164. Доста изчетох из нета и във форума и не намерих точен отговор. Става въпрос за смяна на всмукателен колектор на "Суперка" 2.0 ТС пласмасов, с метален такъв. Имам вече металния в комплект с гумените маркучета с които се съединява към мотора. Проблема е , че металния е с къде по-дълги тръби и не може да се монтира на мястото на пласмасовия, на практика ще стърчи много над двигателя. Срещнах в няколко теми тук във форума , че колеги са сменяли и си карат после спокойно на газ. Моля някой който е минал по този път да помогне. Мисля,че ако закупя и другата част от металните колектори които са към главата на мотора ще станат нещата. Обаче пък доколкото видях по снимки на стария мотор не се вижда клапана за вариатора. Имат ли старите туинспакове вариатор. За да не се уливам с въпроси ще изчакам за мнението ви. Колата я имам от скоро и съм нов във форума. Благодаря предварително.Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
-
Първоначално публикувано от kalin555 Покажи съобщениеАми щом казвате че са доста идентични ,а моите са коренно различни явно са от стария мотор. Ще видя да ги снимам в гаража ама явно съм се прекарал. Имам ли вариант да ги ползвам с още доработки или на боклукаFiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщениеСпоко, един приятел си беше закупил и той едни от старата та сега ми се намират в гаража. Може да ги ползваш да речем да си подпираш врата, идеално пасват
Вариатор старите имат но е на друго място - от ляво отсрани на мотора а не както на суперката отзаде в ляво .Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Comment
-
Трябва ти колектор от кола между 1993г и 1994г., заедно с гумените маншончета, защото тези които са за пластмасовия са с преходен диаметър и
от към колектора са по-тесни. Ще пасне перфектно.1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon
Comment
Comment